ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

 

 

 

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

KONTAKTY

Produktik.cz
tel: 773 655 336
info@produktik.cz

Vše o nákupu » Reklamace a vrácení zboží

Reklamace či vrácení zboží

 

PRŮBĚH REKLAMACE:

Pokud Vám zboží dojde poškozené nebo se během tříleté záruční doby vyskytne závada, postupujte dle pokynů níže. Jsme připraveni Vám pomoci tak, aby byla reklamace vyřízena IHNED.

1. Obraťte se na nás a to na info@produktik.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. Navrhneme pro Vás nejrychlejší a nejlepší řešení.

3. V případě uznání reklamace Vám standardně do 3 dnů zasíláme nové zboží.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 90 DNÍ:

Zboží Vám nevyhovuje, nebo jej potřebujete vyměnit za jiné? V pořádku, rádi Vám vyhovíme.

1. Obraťte se na nás a to na info@produktik.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. My Vám zašleme všechny potřebné informace pro vrácení zboží.

3. Jakmile k nám zboží dorazí, zkontrolujeme, zda je v pořádku, a obratem Vám vracíme peníze nebo posíláme jiné zboží.

5. Vrácení peněz od obdržení zboží standardně vyřizujeme do 3 pracovních dnů.

 

 

U nás za zkoušku nic nedáte!

Stačí si jen vybrat a zboží objednat.

Kdykoliv se na nás obraťte pomocí kontaktu ZDE, rádi se Vám budeme věnovat.